tirsdag den 31. marts 2015

My beautiful morocco cushion

Jeg glæder mig over synet, hver gang jeg ser på min marokkopude. Jeg synes den er så fin i farverne.
Jeg havde egentlig slet ikke forestillet mig at jeg skulle have sådan en, det er ikke noget jeg rigtig har gået og ønsket mig. I hvert fald ikke før jeg så lige præcis denne!

Jeg købte den i sommers, jeg var faldet over den på GoClassic's hjemmeside, da jeg ihærdigt ledte efter et teakspisebord .. Og efter nogle uger hvor jeg simpelthen ikke rigtig kunne få marokkopuden ud af hovedet var jeg forbi deres hjemmeside igen. Bare liiiige for at se om den stadig var til salg ..


 Til min store rædsel, var den væk, pist væk! Jeg blev vildt ærgerlig, og en smule irriteret over, at jeg ikke bare havde købt med det samme da jeg så den ..


Heldigvis, tog jeg bare fejl af hvilken kategori den lå under, så da jeg kom i tanke om at det vidst ikke var det rigtige sted jeg kiggede efter den. Så var den der heldigvis stadigvæk .. Jeg blev så utrolig lettet, og vidste da med sikkerhed at jeg ville fortryde ikke at købe den. 
Så selvom jeg egentlig ikke synes jeg havde pengene til den, så købte jeg den alligevel med det samme. Og jeg har på intet tidspunkt fortrudt! Tværtimod.


Sidenhen har jeg købt mig en lænestol i grønt stof, som passer helt perfekt sammen med marokkopuden. Så de er blevet et rigtig fint makkerpar.

English recap: I just love the colors on my beautiful morocco cushion, which I bought at the danish website GoClassic last summer. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar