tirsdag den 24. marts 2015

Månedens Fund November & December & Januar

I oktobermåned introducerede jeg indlægget "Månedens Fund". Men har derefter ikke været så god til at få det lavet .. Det er ikke fordi jeg ikke har haft nogle fine fund at vise, men jeg er simpelthen kommet fra det igen ..

Det skal der laves om på! - Så nu har jeg samlet Månedens Fund, for både november, december og januar i ét indlæg .. Vi starter med ..


November 

I november var jeg inde FN92's hjemmeside for at se om der var kommet noget fint nyt tøj eller tilbehør. Og det var der! Ude i siden hvor billedet af noget de sælger indimellem skifter, var der pludselig et billede af en rigtig fin ternet 50'er kjole.






December 

Det kan godt blive en dyr affære at købe tøj som skal sendes fra USA, hvis det bliver "taget" i tolden.
Men ikke destomindre købte jeg i december denne fine guldfarvede 60'er kjole hjem fra Oregon, USA.

Hele kjolen er guldfarvet, men til forskel fra kjolens skørt, har overdelen en metallisk guldfarve. Desuden er der to skjulte lommer skørtets forstykke.



Januar

Månedens Fund i januar har jeg allerede vist i et andet blogindlæg, men her kommer de igen!
Det er nemlig de fine sorte 1940'er sko jeg købte til Genbrugs- / Loppemarked i Odense Congress Center den 31. januar.
Jeg synes det kan være ret udfordrende at finde sko der passer til vintage stilen, og de er så utrolig fine disse sko, så netop derfor synes jeg det var på sin plads, at de blev Månedens Fund i januar. 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar