fredag den 22. maj 2015

I'm moving the blog

Nu sker det endelig! - Jeg flytter bloggen over på min egen hjemmeside.

Det har i længere tid været planen at flytte min blog over på egen hjemmeside, og nu sker det!

Grunden til at jeg har valgt at flytte den er bl.a. at jeg ikke har været helt tilfreds med udseendet af bloggen på denne hjemmeside, og så jeg foretrækker også at slippe for at den hedder".blogspot.dk"

Jeg har haft det nye domæne navn i længere tid, men det er først i denne uge at jeg har fået lagt wordpress på og fået den lavet så jeg føler at jeg i højere grad er tilfreds med mit lille univers.

Jeg håber at flytningen af bloggen kommer til at betyde mere aktivitet og at der kommer endnu flere søde læsere til!

På gensyn, jeg håber vi læses ved på PrinsesseTusindfryd.dk


English recap: I'm moving my blog to PrinsesseTusindfryd.dk, I hope you'll move along with it!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar