lørdag den 16. maj 2015

Lately on Instagram ..

I dette indlæg har jeg samlet et par stykker af de billeder jeg har lagt på Instagram indenfor de seneste 4-5 uger .. Hvis nogen har lyst til at se flere af billederne kan jeg findes på Instagram som @prinsessetusindfryd.

Jeg har nydt morgenmad med jordbær i solskinnet på terrassen. Selfølgelig serveret i mågestel ..


Jeg var så heldig at få nogle gamle blade foræret, så dem har jeg bladret igennem et par gange allerede ..


Jeg har nydt at gå rundt iført min smukke vintage natkjole.


Jeg har kigget på billeder af min mormors familie. Deriblandt var bl.a. nogle billeder af min mormor som lille pige, her sammen med sin mor på cykel.


.. Jeg købte også en kæmpe stak blade og fik kigget på farvestrålende sommer forsider.


 Jeg har haft hestehale og pakket til en mini ferie som gik til den skønne solskins ø Bornholm.


.. Og jeg har nydt de smukke gule rapsmarker i solskinsvjer og blå himmel!



English recap: A few pictures from my instagram. I've been eating breakfast in the sunshine, reeding old magazines, looking at old pictures of my grandma as a little girl and enjoying the sun and the blu sky most of all. If you wanna see more you can find me as @prinsessetusindfryd

Ingen kommentarer:

Send en kommentar