søndag den 10. maj 2015

A baby blue 1960's nightie ..







For nogle uger siden modtog jeg denne fine babyblå 1960'er natkjole i bedste Betty Draper stil ..




Jeg har købt natkjolen hos Adored Vintage, som både har en etsyshop samt egen hjemmeside.









Sidstnævnte er efter mine erfaringer vidst den der bliver opdateret mest på, og de sender til Danmark både fra etsyshoppen og hjemmesiden.


 Jeg har set flere af denne slags i både sort, hvid og lyseblå ..

Men jeg faldt især for lige præcis denne, fordi båndet er hvidt og ikke i samme farve som resten af natkjolen.


Betty Draper ( fra Mad Men, hvis nogen skulle være i tvivl)

Billedet er fra Pinterest.



English recap: For some weeks ago i bought this baby blue 1960's nightie. It reminds me of Betty Draper and all cute pastel colored nightgowns, bed jackets and housecoats She had.
I bought it from Adored Vintage ..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar