fredag den 15. maj 2015

It's gonna be a summer favorite!

For præcist en uge siden var jeg til den sidste Bold & Band på Niels Bohrs Allé, det var en rigtig hyggelig dag, og senere aften i Reciprokken. Det resulterede i, at jeg var lidt sølle om lørdagen.

Men der var en ting som gjorde min lørdag meget bedre .. Nemlig at posten kom forbi med en ny gammel kjole til mig!

Ligesom et par af mine andre vintagekjoler, er den købt på etsy, og sendt hjem til mig fra USA.
Denne fine blomstersag er fra etsyshoppen Capsule Vintage.



Det er en sen 1940'er - tidlig 1950'er kjole. 

Jeg er ret vild med kjolen snit, blomsterprintet, farverne samt at bæltet stadig hører med og ikke er blevet væk eller gået i stykker. 

Den er syet i et tyndt og let bomuldsstof som bliver rigtig skønt at iklæde sig på varme sommerdage.



Jeg har den på i dag, for anden gang siden jeg modtog den.
Billedet herunder er fra da vi besøgte Hammershus lidt tidligere i dag.

Jeg er SIKKER på at den blive en sommerfavorit, den har alt hvad en sommerkjole bør have!



English recap: There is nothing like getting a new dress on a slow and quiet Saturday. I got the dress last week. It has everything that a perfect summer dress should have, lightweight cotton fabric, nice colors, tons of flowers and a matching belt.
I'm positive She's gonna be a SUMMER FAVORITE! 
The last picture is from earlier today, when I was visiting "Hammershus" at Bornholm in perfect spring weather!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar