fredag den 2. januar 2015

Året der gik .. Første halvdel

Jeg håber at I alle er kommet godt ind i det nye år!

Herunder viser jeg mine første seks måneder af 2014 i  billeder og skrift ..














Det var året hvor jeg oplevede kulde og sne på landet i det jyske. 




 Jeg var med til at bygge et bord med lys i.




Jeg var til hele tre konfirmationer i 2014. Hos hhv. min fætter Peter, min fætter Oscar, samt søde Amanda.








 Det var året hvor jeg lærte at klæde mig lidt mere praktisk på, for at kunne holde kulden ud på landet. 



 Det var året hvor jeg fik set Jylland fra togsiden, rigtig mange gange ..



På højskolen optog vi musikvideo for "Vild Smith". 


Jeg måtte undvære min missekat rigtig meget, heldigvis fik jeg tilsendt søde sovebilleder. 


Jeg fik gået rigtig mange ture omkring højskolen, og hilste tit på disse to søde heste.


Solnedgangen ved Brusgård var ofte utrolig smuk, det nød jeg meget. 


Med højskolen besøgte jeg Designskolen Kolding, og jeg troede kortvarigt at jeg skulle læse design.



Jeg fik oplevet lidt af Aarhus i forbindelse med højskoleopholdet, og var bl.a. på Starbucks.




Jeg eksperimenterede endnu engang med min stil, jeg tror (og håber) at jeg nu endelig har fundet den rigtige. 


Jeg blev genforenet med min misser Hanibal, og det var skønt!



 Jeg mødtes med min søde gymnasieveninde Julie, flere gange.




Efter at have boet hos mine forældre i et par uger, kom jeg endelig hjem til min kære lejlighed på havnen igen.


 Jeg var så heldig, at få en cardigan som har tilhørt min mormormor. (Oldemor)



Kort efter hjemkomsten til lejligheden, sagde jeg den op. Det duede ikke så godt for mig, at skulle leje den ene værelse ud, og jeg var heller ikke sikker på om jeg skulle studere i Odense.
.. Jeg savner stadig lejligheden .. 


 Jeg fik rigtig mange hyggelige timer med min søde kusine/guddatter Naja.




Et "pinddyr" boede en periode under mine forældres terrasse. 




Jeg nød at kunne spise jordbær i lange baner!




Og nusse misser på maven.




Jeg fik spist dejlige mange is, Magnum havde 25 års jubilæum.




Det var en meget varm sommer, så misser måtte indimellem have skygge og en våd klud for at kunne holde solen og varmen ud.




Jeg fik nydt smukke blomster.




Jeg besøgte min smukke kusine Katrine i København, vi var bl.a. inde og se en udstilling om 
Hans Jørgen Wegner.




Jeg blev ekstra glad for farven rød .. Både røde kjoler, læbestift og neglelak blev et hit i min verden!








Min Farmand og jeg tog til John Mayer - koncert i Kongenshave i Odense.




Kongeskibet Dannebrog lagde til i min "baghave". Regentparret besøgte Odense.







Min lillebror tog også på lastbiltur.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar