onsdag den 25. juni 2014

Lillebror bliver student i dag!

I dag d. 25. juni 2014 bliver min søde lillebror student!
I dag er det også præcis 2 år siden jeg blev student, på selvsamme gymnasie!

Da jeg fik huen på hovedet for to år siden, var det min søde Farmand der gav mig den på. Og i dag, hvor min lillebror får huen på, er det så min søde Moar der får æren.

Han har gået i B-klassen på Odense Tekniske Gymnasium, og hans studieretning har været Matematik A, Fysik A og Astronomi C.

Her på billederne er det min egen studenterhue.


 Jeg ved, at han glæder sig meget til at blive student i dag. Så han er færdig med at gå i gymnasiet.
3.g har været lidt hårdt ved ham, ved jeg, selvom han ikke har beklaget sig synderligt. Så han har glædet sig meget til lige, at få en pause fra lektier, afleveringer og undervisningstimer.




Min lillebrors studenterhue ser en del anderledes ud.




For mit vedkommende var det klart 2.g der var hårdest. Min linje Kommunikation/it A, Design B og Mediefag C, havde en masse timer i 2.g, fordi vi skulle have de obligatoriske HTX-fag, samt vores studieretningsfag.





Der sker meget med studenterhuerne på blot to år!




Lærerne var også lidt efter os i 2.g, fordi vi i 1.g bl.a. havde hyggesnakket lidt mere, end hvad de syntes godt var. Vi var vidst heller ikke den bedste klasse til, at få lavet vores lektier, og halvdelen af klassen havde alt for mange manglende afleveringer i slutningen af 1.g  Derudover skulle vi også afslutte en hel del fag i 2.g.




Men jeg husker det som, at vi havde det godt sammen i klassen, selvfølgelig var der nogen man snakkede mere med end andre, og nogen man så mere til udenfor gymnasiets mure, sammenlignet med andre. Men jeg synes alligevel vi var gode til, at snakke med alle i klassen. Og vi havde nogle rigtig gode studieture synes jeg! Til Barcelona i 2.g og København i 3.g




3.g var sammenlignet med 1.- og 2.g til gengæld dejlig afslappende, hvis man ser bort fra eksamensopgaverne op til eksamen. Vi havde færre timer og det var nogle fag der interesserede os mere, og nogen utrolig søde og fantastiske lærere.

Her har min Farman lige givet mig huen på hovedet, efter han har sagt et par søde ord.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar