mandag den 2. februar 2015

Mandagsfund i Danmission

I mandags var jeg en tur i genbrugsbutikken "Danmission" som ligger ved Bazar Fyn.

Jeg er tit et smut forbi, da jeg efterhånden fundet mange fine ting der .. De ting kan jeg vise på et andet tidspunkt. ;)

I mandags ville jeg egentlig bare et hurtigt smut forbi, fordi jeg gik og overvejede om jeg skulle købe to lysestager jeg ved et tidligere besøg havde set. Men da jeg kom, var der kun en enkelt tilbage, som jeg alligevel besluttede at købe.


Her er lysestagen der var tilbage, jeg synes den er rigtig sød, selvom den er lidt slidt.
Det grønne filt som er sat under den, skal lige skæres lidt til .. 


Denne skål med låg faldt jeg fuldstændig for!
Den er så super fin og har ikke en eneste lillebitte skramme, og så fik jeg den til en virkelig god pris!

Den var noget af det første jeg fik øje, da jeg trådte ind i butikken .. Men da den stod i et skab hvor personalet skulle kontaktes hvis man skulle se nærmere på den, spurtede jeg næsten rundt for at kigge efter ting et par enkelte steder i butikken, så jeg hurtigt kunne købe den.

Jeg har faktisk længe ledt efter sådan en skål, det tog mig tilsyneladende bare lidt tid, førend jeg fandt den det skulle være!


Denne søde vase stod på hylden i skabet ved siden af skålen.
Den har et lille afslag i kanten, men det er faktisk ikke noget man lægger mærke til 
(pånær på billedet)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar